pondělí 18. ledna 2010

No a co?!

Tak jo, přiznávám. Měla jsem dneska docela divnou náladu. Jo, byla jsem protivná a hnusná. Ale tak - to já prostě jsem! To je prostě občas každý! Copak je to tak nepochopitelné?
Jo, mohla jsem být milejší, mohla jsem se snažit, ale... ono to bylo docela fajn - trochu si ten pocit užít, vymáchat se v něm a pohoda...
Jo, asi jsem si ten pocit měla nechat pro sebe a chudáky přátele nechat napokoji (na pokoji?). Takže asi... sorry...
Ono mi to vždycky stejně všechno dojde a já se pak cítím hodně fest blbě. To je takový můj trest, no...

P.S.: ...CHCI JARO...

2 komentáře:

  1. je lepší vinná dívka nebo nevinná děvka?
    hm...

    (esli nebude nejlepší to víno nakonec..)

    debilní, jistě.. ;)

    *

    OdpovědětVymazat
  2. ... víno nepiju, nevinně se tvářím a vinna jsem ve skutečnosti, jen to dobře ukrývám a maskuju...
    ...debilní, ale proč ne? Díky tomu jsem dospěla k této myšlence, která je hodna uznání (nebo alespoň dalšího zamyšlení), není-liž pravda?
    :*

    OdpovědětVymazat