středa 3. února 2010

Coco avant Chanel

Mám šedivé období... Ne černé, kdy by bylo všechno špatně. Ale šedé, kdy je všechno nijaké...
Naštěstí se sem tam v té děsivé šedi objeví nějaký zlatavý paprsek nebo prostě něco barevného - např. večer s Coco Chanel a Rog...
A někdy je ta šedá trochu víc do černa... někdy až moc...
Ale slzy si nechávám pro sebe, v sobě, nepouštím je ven... Raději dělám, že je vše v pořádku... Proč? Asi nechci zatěžovat druhé svými problémy a nestojím o lítostivé pohledy. Všeho s mírou! I lítostivých pohledů... Nemám ráda, když jsem středem pozornosti...

...a doma už není "doma"... Je to všechno divný...

2 komentáře:

  1. domov není místo omezené prostorem.. spíš časem:)
    Já vim, mně se to žvaní.. ale ani tady to není pretty pink
    Love you*

    OdpovědětVymazat
  2. ...já jsem si "pretty pink" udělala tady (look na pozadí, že)... A takové úplně "perfect pretty pink" to asi není nikde...
    A přišla jsem na myšlenku o šedosti a barevnosti dní! Někdy ji tu zveřejním...
    Love you too :*

    OdpovědětVymazat