sobota 9. ledna 2010

Plesová sezóna

Co, dobré! Přímo skvělé a fantastické zprávy!
O maturitním plese Rog jsem už psala. Bude v pátek 15. 1. a budu tam já, Rog a Tea!!! Prostě naše skvělá trojka!!! No není to úžasné? ANO, JE!
V soboru 16. 1. bude večer ples SGO ČFS. Takový neformální, takže žádné róby, ale to se přežije! :) Hlavně tam uvidím Brundibárku a Markétku a Vlaďu!!! VždyŤ jsem je neviděla, ani nepamatuju! Jo, možná chvíli na třídním srazu před Vánocema, ale to se nepočítá. To bylo takové krátké a uspěchané a rychlé. Jistě, milé každopádné ano, ale chtělo by to trochu víc času... A to snad půjde v tu sobotu!
Takže, dámy a pánové, jak já se těším na to krásné plesání!!! Ano, můj milý nerad plesá, takže pochybuji, že mi bude dělat doprovod. Ale ani to moc neva. Vždyť budu mít za doprovod Teuš a potom Bruďu a Markétku!
Prostě dámská jízda!!! Och!
Teď se pilně uzdravuji, abych nebyla nemocná ani trošililililinku a mohla si to perfektně užít!!! A nesmím zapomenout vzít foťák!
Už teď se nemůžu dočkat!
PLESEJME!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat