pátek 2. října 2009

...a ve vzduchu je cítit zima...

Dějí se věci... především škola... potom taky podzim... a dokonce jsem ve vzduchu ucítila i zimu... takovou tu vůni, která je předzvěst mrazíků, jinovatky, ledových květů od Jendy Mráze na oknech... tak to vonělo vždycky v Huzové...
Mimochodem - byla jsem tam! V Huzové! Můj milovaný jel se mnou... Nu, nostalgie byla (trošičku)... Celkově to byl hezký den, ten náš krásný státní svátek... Strávila jsem ho jen s Ním! Nejdřív jsme jeli na Kopeček - do Roklinky, do Lošova, pak jsme byli Kyselce a dělali kraviny a chodili v potůčku po kamenech a skákali a snili a představovali si a vzpomínali (bylo to jako když jsme byli malí a jezdili jsme na Rabštejn - tatínci na skalách, maminky u ohně vařily oběda a děti si hráli ve vodě, přeskakovali z kamene na kámen, hledali ty nejkrásnější oblázky... ach, to bylo Dětství...). Dali jsme si obídek, jeli jsme do Huzové a pak do Rudy, kde jsem potkala pana profesora Hanáka s jeho rodinkou (a ta malá stvoření, čili děti, byla fakt rozkošná!), byla tam krásný výhled a hlavně - byl to poslední den, kdy krásně svítilo sluníčko a bylo teplo (další den už bylo zataženo...)!
Byl to naprosto překrásný den, po kterém jsem byla tak příjemně unavená... a musím přiznat, že mi léto asi chybí... bude se mi stýskat po sluníčku, teplu, zelené barvě...
Leč, bílá taky není k zahození!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat