sobota 17. října 2009

Zase...

...jsem změnila vzhled blogu. A proč ne? Už je podzim, za chvilku zimu, tak jsem to stylizovala do zimních barev - modrá, šedá, černá a bílá... Jednoduchost...

...jsem byla po dlouhé době se Zazou! A dobře jsem udělala, jelikož to bylo fajn! Posezení U Davida, pokec a do toho jukebox, který jsme nacpaly těmi nej písněmi (Iggy Pop, Horkýže, Ramones, ...)!!!

...jsem byla s Rog! S tou malou denní múrou a nočním motýlem... Ukrátily jsme si chvíli v Kratochvíli, napily se Yogiho a pojedly toustíky a Kratochvilnou směsici... Takové večery mi chyběly - s ní, s čajem, v poklidu...

...jsem byli v Tršicích... no comment...

...jsem byla na astrologické přednášce!!! Mé nadšení trvá a cítím, jak jsem něco takového potřebovala... Jsem ráda, že jsem tam šla!!!
...je třeba nějak ukončiti přísvěk a tak ho prostě jenom ukončuju a zas někdy něco písnu - a to mě přivádí na myšlenku, proč sem vlastně něco pořád píšu? Koho to zajímá?... Ale to rozeberu asi jindy...
P.S.: Zas tvořím...

Žádné komentáře:

Okomentovat