pátek 2. října 2009

Výlet!!!

Konečně!!! Konečně jsem se odhodlala a vyrazila!!! Z Olomouce až do Plzně, no páni! Nikdy jsem si nemyslela, že se do Plzně někdy podívám... jenže vše je jinak (tak už to bývá) a v Plzni teď bydlí Míšička! A tak jsem dojela!

Musím přiznat, že byteček mají naprosto úžasný! Malý, útulný, zabydlený, je z něj cítit láska a pohodlnost... navíc ta překrásná postel a skříň, krasné knihy v knihovnách a úžasný spořič obrazovky na PC, který jsme měli místo filmu :D
Plzeňský park je nádherný a skýtá mnohé možnosti - my jsme si vybrali povalování se v trávě, hraní pexesa a užívání si hobitích slastí (pitka, žranice, procházky...)...
Čajovnička Seraf je oko-uzlující!!! Ano, párkrát vypadnul proud, ale nijak moc to nevadilo. Názvy v nabídníku byly velmi lákavé.
Celý pobyt u Míši a Míši (u ní a u něj) byl velice isnpirativní a já doufám, že nebyl poslední...
Každopádně - Míšo a Míšo, jste velice vítáni i u nás v Olomouci!!!

Zpátky jsem se stavila v Praze... Přece bych se nemohla nestavit u Jířušky!!! Byly jsme spolu jen pár hodin, ale skvěle jsme si to užily, udělaly nákupy v užasném obchodě (This&That - doporučenou Míšou) a pořád jsem si povídaly a povídaly a povídaly... a najednou jsem musela odjet... Však se neboj, drahá, já se zase objevím a třeba na delší dobu a třeba jenom kvůli tobě!!! :)

Zkrátka, ten víkend plus to volné pondělí, to bylo něco úžasného a krásného... Někdy to zopakuju...

Žádné komentáře:

Okomentovat