neděle 21. února 2010

Další semestr

Začala škola. Celý táden už byla, můj milý měl celý týden odpolední, celý týden jsme se neviděli, celý týden jsem měla příšernou náladu. Neměla jsem na nikoho náladu, nejraději bych někam zalezla a sama si někde přemýšlela.. Na žádný dav jsem fakt neměla. Ale škola je škola a tam davy jsou..
Po středeční přednášce o astro jsem se cítila lépe a ve čtvrtek jsem s milovanou Rog šla na koncert do eSka - šlo mi hlavně o Dead Pope's Company, ale NoDistance Paradise mám taky ráda a v Perfect Erection hraje kamarádka..
Nakonec jsem byla ráda, že jsem se tam viděla s přáteli, které jsem jinak neviděla věky - např. Wojtyšek. Ale přešťastná jsem byla i ze setkání s Rog, Jazzem či Biv..
Dělo se tam toho plno, drahá mumú musela řešit své city a já měla taky hlavu plnou podobných myšlenek... Nakonec mumú odešla s M-mužem a já jsem doprovodila Honzíka do jiné hospody, která byla po cestě. Ale sama jsem už na ni neměla náladu. Doma jsem ještě chvíli zírala do stropu a přemýšlela o vztazích, životě, lásce, hudbě...
V pátek jsem v sekáči utratila peníze za plyšáky, což velmi infantilní, hloupoučké, možná trapné, ale mě se to přes to vše docela líbilo. Pak byla brigáda v KKC a pak v Anagu,kam ovšem T. přišla pozdě a já jsem si tak nějak uvědomila její ne příliš zodpovědný přístup k některým věcem (ale nechci jí křivdit, v něčem jiném je zas skvělá). Hovor byl spíše jejím monologem, já byla v nenáladě. Bohužel... a ani nevím přesně proč...
Sobota - akce u Bembů. Plno lidí a málo místa. Chvílemi klaustrofobie. Chvílemi moc hluku. Chvílemi jsem nedávala jejich oblizování. Chvílemi ona úplně jiná..neznámá.. Nakonec jsme s milým jeli domů - bylo to asi poprvé, co jsem tak nějak řekla svůj názor a udělali jsme to a... a asi jsem to dřív nikdy nedělala právě kvůli kecům, který budou mít ostatní, budu za debila, že chci něco jinýho, než co je naplánované.. a tak jsem se vždy přizpůsobovala.. Ale někdy snad můžu říct vlastní názor, ne? Už je na čase.. už bych měla.. (ted jen nevím, jestli to všechno s ní nějak řešit nebo to řešit nejdřív nějak v sobě sama si...)..
Ale víkend s mým nejdražším byl skvělý, veselý, radostný a depresivní nálady se ani neozvaly! Jupí!!!
ON je moje antidepresivní rybička!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat