úterý 16. února 2010

...ve zkratce...

Výlet do Brna – parádní a nejlepší! Je úžasné opět spatřit ty, na kterých nám záleží a které máme tak rádi…
Masopust – velmi vydařený! Dostala jsem krásný kostým, s mým milým jsme k sobě ladili, své averze k různostem jsem zmírnila (možná zcela opomněla) a jen sem tam mě ohromilo, jak někteří lidé nedodržují svá slova, ať už při tom jde o jakkoliv hloupé a nevinné věci a záležitosti…
Regenerace vašeho šatníku – BOMBA! Zjistila jsem, že když vám kamarádka/jedna z nejlepších kamarádek/spřízněna duše píše SMS „Přijď!“, je jasné, že to opravdu stojí za to! A stálo!!! (Tímto veliké díky, meluzíno!!! :*)…
Takže nyní je můj šatník ochuzen a čtyři kousky, které stejně nebyly nošeny a obohacen o čtyři a půl, které nošeny jistě budou (tou půlkou je myšlena luxusní budna napůl s Rog). Dva kousky volají po „apgrejdu“, tak se na to někdy vrhnu (já nebo Rog nebo spolu)…
Plutoakce – no vlastně, z mega akce se stala komorní. Nic moc. Navíc zjištění, že v opilosti se věci OPRAVDU nemají řešit, že komunikace, jakkoliv pro vztah důležitá, dokáže pěkně váznout, jde-li o závažné věci, že náladovost není jen má výsada a že kniha „…a bude hůř“ vypadá velice lákavě…
A škola? Inu, začala. Už teď mám husí kůži z morfologie francouzštiny. Už teď se rozvrh trochu motá a plantá. Už teď bych měla mít vymyšlený téma bakalářské práce. Už teď bych chtěla mít všechno za sebou…
…ale život je boj… tak do boje!!!

(...o koncertovi a Avatarovi někdy příště...)

Žádné komentáře:

Okomentovat