středa 2. září 2009

Změna...

...je život...
A tak přece nezůstanu u té nijaké nebarevné kombinace, když nám za chvilku začne barevný podzim (který ovšem v zápětí přeroste do podzimu šedého, nijakého a depresivního...)!
Mám podzim ráda...

Děje se toho dost... Jak milých, tak nemilých věcí... Ale zmíním se jen o pár milých, protože pak si můžete myslet, že ty nemilé se mi nedějí a mám pohodový život... a třeba si to začnu myslet i já...
Milé je, že je tu V., kterého jsem asi celý rok neviděla a který je prostě velmi velmi úžasný! Navíc má teď Vztah, což mě též velmi těší! Seděli jsme večer v parku, já, on a Zaza a bylo milé si zas společně poklábositi...
Milé je taky to, že jsem přišla na to, jak to mému milému sluší! Asi je tam přímá úměrnost - čím dýl se nevidíme, tím víc je krásnější! Ale... nemám nic proti tomu vídat ho (skoro) denně! :)
Milé je, že mi Tad půjčil fotoaparát a já konečně můžu jít fotit (protože to je opravdu skvostný fotoaparát!)!!!
A nakonec - milé je to, že se mi Teuš vrátila z Anglie...
...a že jsem byla na Čaji u Radovánka... a že půjdu do kina na Koralinu a Dobu ledovou 3... a že mám ještě nějakou dobu prázdniny... a že.............

Žádné komentáře:

Okomentovat