úterý 15. září 2009

Tak nějak...

...ani nevím jak...
Prostě to všechno kolem běží a utíká a tak už příští týden začne škola... Ale stihla jsem toho opravdu dost. Podnikla jsem cesty daleké i nedaleké, podívala se na místa, kde jsem nikdy nebyla, dlouho nebyla nebo byla téměř pořád, viděla jsem ty, které jsem dlouho neviděla i ty, které vídám denně, proběhl první zádrhel ve vztahu, který byl naštěstí vyřešen a vše je zas dokonalé...
...možná...
Tak ráda bych chtěla být kreativní a múzou políbená!!! Ale... připadá mi to, že to poslední dobou dělám moc násilně... Co se to, sakra, děje?!?!?!

2 komentáře:

  1. jo.. tak já mam téměř opačný problém..mam nějak moc nápadů, ale fakt hafo. Asi to souvisí s mým citovým rozpoložením nebo co.. Možná nějaká obdoba "štěstí v lásce, neštěstí ve hře..", chápeš. MUCK

    OdpovědětVymazat
  2. ...chápu... Takže když mám štěstí v lásce, tak nejsem kreativní? No, paráda... A až budu kreativní, budu nešťastná v lásce? Hm, ještě lepší... Svět je tak šílený!

    OdpovědětVymazat