úterý 17. května 2011

NoD Quijote

V Olomouci začala Divadlení Flora (zajímavé, že v celé větě je jen jedno slovo začínající malým písmenem). Všude jsou letáčky, programy, plakáty... Takže všude vidím své kamarádky - krásné, mladé, štíhlé, atraktivní - jelikož právě ony jsou na všech těch upoutávkách. Závidím? Hm, asi... trochu...
Ovšem! Když divadlem žije celá Olomouc, proč bych nemohla já??? (... Třeba proto, že bych se měla učit na státnice, dělat bakalářku, ať ji už sakra konečně dopíšu, nebo alespoň uklidit ten binec doma?...)
Dnes jsem tedy byla na představení Nod Quijote a jsem zas okouzlena krásou divadla, jeho magií, jeho sílou, jeho vším! Divadlo je prostě skvělé... a tak nějak se mi zastesklo po dobách, kdy jsem i já trošku "divadlila"... A asi bych zas ráda... No ale já bych toho ráda, jéje! Takže buď se na to vše vykašlat nebo o tom stále snít nebo napsat seznam a třeba ho postupně začít odškrtávat!
Bod č. 1 na tomto seznamu - získat titul Bc., což obnáší a)dopsat bakalářskou práci, b)úspěšě zvládnout státnice z fj i pj, c)úspěšně tu včas napsanou a odevzdanou práci obhájit.
Takže s chutí do toho a půl je hotovo!
A chci chodit na divadlo častěji a nasávat kouzla okamžiku, krsné iluze a omamná slova! Tak!

Žádné komentáře:

Okomentovat