úterý 10. února 2009

včera... a dnes...

Včera:
- Olomouc neSKA dneska... Jak vtipné a vlastně ani nevím, proč to všechno... To je na tom nejvtipnější, co? :) Ale pobavilo nás to a to je důležité... Sranda musí být!
- Střetnutí to bylo milé... Moc milé... Ani jsem nečekala, že to bude TAK milé! A bylo... A ona taky... A jsem moc ráda, že jsme se takto střetly. Vždyť jsme to pořád my, stejné a trošku jiné, ale pořád my... Tak proč mít předsudky? Nejlepší je pravdu poznat na vlastní oči a tím pádem si udělati i vlastní názor...
- Nu a v noci jsem nemohla vůbec usnout!!! Že by to bylo úplňkem? Každopádně to nebylo moc příjemné...
A dnes:
- Nečekaně přišla Tea, potom čekaně přišel Ráďa s Honzou. Celkem fajn setkání v mém miniaturní, nezařízeném pokojíčku... Ale vešli jsme se! :)
- Konečně s Peťou! Sranda a vtipné teorie (můžou dva lidi zapomenout, že spolu chodí? apod.)... Odpoledne jsme jeli na koně za Teou. Sněžilo nejvíc, foukalo nejvíc, byla největší kosa... Na jednu stranu hezké... ale být v tom mrazu, nic moc příjemné, popravdě... Každopádně... každopádně jsem pak byla asi jinde... asi navíc... asi jen moje pocity... ale dost blbý a divný...
A pro včerejšek a dnešek dost!

Žádné komentáře:

Okomentovat