středa 4. února 2009

A su za debila... už podruhé...

Tak jsem onemocněla. Stále jsem se tomu nějak bránila, protože se mi těžko smiřovalo s myšlenkou, že budu nemocná, bude mi blbě a hlavně nebudu moct nikam o víkendu jít ani jet!!! Ale ono je asi lepší, když to člověk překoná, přijme to a vyleží se. Já bych ležela... Ale mám ještě zápočty.
A tak se pomalu dostáváme k tomu, proč jsem zas za debila. Už týden myslím na to, že mám ve středu zápočet (Reálie Francie). A hle, dens se tam doplazím a nikde nikdo... Nu a já si matně uvědomovala, že tam nebylo napsané "střda", ale "5.2.", což teda středa není...
Ani nevím, jak se to stalo, ale je to tak. Asi se mi to krásné buclaté čísílko hodilo víc na středu. Co už. Zítra tam dojdu, napíšu ten testík a budu to mít za sebou... No a pak začne dřina - učení na Dějiny a kulturu Francie. Ten hnusnej poslední termín, ze kterého se mi jěží vlasy hrůzou...
Nu, s chutí do toho a půl je hotovo!
Budu si držet pěsti :)

Žádné komentáře:

Okomentovat