sobota 8. ledna 2011

Kafe, cigára a piva

Ani jednoho z toho se netýká mě osobně - jsem na to příliš slušná, čistá a nevinná, isn't it? :)
Ale mladík s dobrým stylem oblékání i přemýšlení to zvládnul vše... A tak nás při našem několikahodinovém povídání halil obláček kouře, později oblak. Vypadalo to jistě skvěle a vypadalo by líp, kdybych i já měla trochu jinou image, kdybych měla odvahu na sebe natáhnout trochu jiné oblečení, které by mě asi ale příliš zařazovalo, což asi nechci... nebo je pravda, že by to na mé postavě působilo minimálně nehezky či odpudivě?
Ale hovor se ubíral jiným směrem - ne tak povrchním jako je oblékání - a po dlouhé době jsem opravdu přemýšlela, diskutovala, filozofovala... and it was great!!!
Zřejmě má duše zahálí... a je milé občas použít mozek, zamyslet se, otevřít pusu a říct svůj názor...
Díky za přátele, kteří jsou inteligentní, moudří, mají své názory a baví je dlouhé diskuze!
(třeba při takových hovorech přijdu na to, co si myslím a co chci...)


autorem fota jest Kukuruki

Žádné komentáře:

Okomentovat