sobota 4. července 2009

Brigáda a vše kolem...

Nuže... Kde začít? Asi na počátku...
V pátek 26. nás můj milý odvezl na jižní Moravu. Plán byl jednoduchý - strávit tam celý červenec na brigádě. Zásoby jídla jsme měly jak pro regiment, čtení taky. Prodávat se začalo v sobotu odpoledne. V neděli odpoledne jsem měla dočtenou knihu. V pondělí odpoledne nám bylo oznámeno, že můžem jet domů - málo lidí, malá tržba... Teď čekám, kdy mi někdo zavolá, že máme dojet...
Nu, alespoň jsem se opět vrátila do rodného města, za svými přáteli, za rodinou, za mým milovaným...

Další zajímavosti...
- přečetla jsem Čtvrté léto Sesterstva... Opět jsem byla pohlcena a našla různá moudra...
- včera jsem si byla zařídit nový OP, jelikož starý už jaksi neplatí... tzn. musela jsem se jít vyfotit... typická fotka - pojďme se společně zasmát...
- s milým nevyšlo žádné ze dvou plánovaných koupání, protože déšť se nám to rozhodl pokaždé překazit... leč, i tak to vždy bylo milé...

Žádné komentáře:

Okomentovat