pondělí 8. června 2009

Co bylo, je a bude...

Červen... Nojo, čas letí... Obzvlášť, je-li člověk šťasten a spokojen... což já zřejmě teď jsem...
Ale už to vidím na brigádě - to se povleče! Chjo... že já blbá tam jedu, i když se na mě jedna z nejlepších přítelkyň zvysoka vy... asi vykašlala... No, to umí člověku vždycky zvednout náladu...
Ale jinak štěstím jen zářím!
OakFest byl Fest dobrej! Bála jsem se, bůhví co se tam nestane... a ono se naštěstí nic moc zlého nestalo... (jen se se mnou nikdo nerozloučil, když odcházel, pominu-li Teda, Magdu a Cáju)...
A jen tak mimochodem - další den zas pohotovost... s Jackem...
Příště tě, Rog, pozvem taky na nemocniční afterparty ;) Vezmi s sebou balónky a dětský šampus :)
Jinak... noha chodí už skoro jako dřív! Už to prostě bude zas dobrý, tak si dáme další pogo ;)
A byla jsem v Praze!!! Další z mých nej nej, které jsem prostě po těch měsících a letech MUSELA navštívit!!! Duhová čajovna naprosto dokonalá a povdání s oběma dívčinami jakbysmet! Zas tam musím vyrazit... Díky, mé milé, za váš čas a pohostinnost... Příště se třeba snad i zdržím déle... :*
A to jest vše. Co se týče současnosti, korálkuju jako o život a baví mě to! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat