pondělí 4. května 2009

NEJVÍC PUNK!!!

Inu, byly Čarodějnice... Tradiční seskupení jelo do Tršic na akci. Čarodějnic bylo všude plno, ale my s Babi jsme ani nemusely mít masky :) Každopádně Peťa si hodil luxusní žonglovačku a pro efekt párkrát zaplival. A šlo mu to. Fakt to vypadalo dobře! Nu, nebudu ho opěvovat, ale je prostě šikulín!
Pak byla tradiční tancovačka, hudba typu "tuc tuc" a "kní ou ou kní", což nějak není náš styl... A kdo měl ten nápad, poprosit o jinou hudbu? No... já... A tak kluci slušně požádali, po chvíli začali hrát Horkýže, vrhli jsme se na plac. Pogo!!! Leč, nečekaně se tam objevil schůdeček a tak jsem se do minuty plazila zpět k lavičkám. A Babi taky... Tak jsme dopogovaly...
Další den na pohotovost. Babi nemůže ohnout nohu v koleni a tím pádem se nezavře na záchodě :) Leč, má pouze ortézu, což jí závidím. Já jsem vyfasovala sádru a berle, mám natržený vazy, nesmím na to stoupat a už první den večer mě ruce, záda i nohy bolely od berlí nejvíc!
Ale, jak pravila Rog: "Ty sis zlomila nohu při pogu? Tak to seš nejvíc PUNK!"
Dík! Alespoň něco pozitivního...

Žádné komentáře:

Okomentovat