neděle 5. dubna 2009

Moc a moc!!!

Jojo, včera toho bylo opravdu moc a moc naplánované! Šla jsem k Teušce batikovat a malovat na oblečení a různě tak nějak tvořiti a tak. Leč vše se to nějak posunulo kvůli krásnému slunečnému dni, kterého jsme si plnými doušky užívaly na zahradě při obědě i při čajovém dýchánku... A pak mi můj drahý udělal radost, že se nečekaně objevil a chvilku jsme spolu taky byli... Každopádně na batiku nakonec ani nedošlo :) Ale pokreslila jsem si alespoň bílá pásek černými ornamenty a myslím, že vypadá přístojně :) A možná i víc než jen to!
Den však zdaleka nekončil a já s Rog vyrazila do eSka na IMODIUM!!! Nejdřív se mi moc nechtělo, to přiznávám, leč... JSEM PŘEŠŤASTNA, ŽE JSEM TAM BYLA!!! Hoši z kapely jsou moc sympatičtí... Nebudu se moc rozplývat, ale jsou to prostě normální lidi a nic extra ze sebe nedělají... A toho si cením... Příjemní, sympatičtí, pohodoví... I celý večer tam byl fajn... Děkuju, Rog, žes mě tam dotáhla!!!
A teď už do Hajan, páč víkend byl dlouhý a náročný...
Sladké sny a brzo foto z Imodia!

Žádné komentáře:

Okomentovat