středa 28. ledna 2009

A je to tu...

Inu, k před dávnými a dávnými časy se stalo, že jsem jedné žence přislíbila vytvoření vlastního blogu... Jsem to ale trdlo... A po převelice dlouhé době jsem se k tomu jaksi dokopala...

Slyšíš, vidíš a čteš, trdlo malý?!? Plním svůj slib a tímto se řadím mezi stovky, tisíce a milióny blogujících lidí, teenagerů a psychicky rozpolcených osob, jež mají potřebu sdělovat své zážitky celému světu... Och, jak hluboko jsem klesla...

Nu, nevidím to už tak černě... Vždyť to může být zábava, no ne?

No... Ne...

Hm, tak nějak se mi zdá, že mezi rozpolcené osobnosti se taky pomalu řadím a to nejen díky stvoření blogu, co?

Tak už se přestávám hádat se svými "já", mlčím, nic neodsuzuju, jen mám pár předsudků, které se budu snažit krotit... No a uvidím, jaký to "blogování" bude!

Och!

Och...

Psst!

Žádné komentáře:

Okomentovat